Podnošenje prigovora

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. –isp., 79/09. i 89/09. – isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu, elektroničkom poštom ili usmeno.

Pisani zahtjev podnosi se na adresu:
Doroslov d.o.o., Naselje Tržnica 2a, 31540 Donji Miholjac.

Elektronska pošta:
info@doroslov.hr
Telefax: 031/632-284

Usmeno postavljeni zahtjev prima službenik za informiranje:
Radnim danom od 7:00 do 15:00 sati
Naselje Tržnica 2a
31540 Donji Miholjac

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Prilog:
Zahtjev za pristup informacijama.